2013年2月5日星期二

Jeg kan bære den vakre UGG Classic Tall fancy støvler kastanje marmorert logo 5998

Jeg nikket, min side, sannsynligvis gjorde det riktig ugg.uggs australia, Jeg kan ikke g? som sin yngre bror, men likevel hater det opp, mer er ikke som de andre guttene ikke liker kan v?re helt tapt i siden uansett.

"?billige uggs, S? b?rser hva" ugg sa, "Uansett, du, s? lenge det er kjekk, som guttene sammen noen forskjell -"Det avhenger ogs? av hva slags viktig, og hva slags som ah? Egen str?m av blod, sier liksom at jeg er som en god tid? Jeg snudde en supercilious, "du forst?r ikke kort, kan jeg ikke v?re med ugg sammen."

Jeg sukket igjen, spurte ugg men som misforst?uggs norge,else jeg sukk av mening, frowned: "Ikke nekte ham ? presse deg hva?"ugg le der. "Jeg tror du sannsynligvis virkelig bryr seg om ham uten selv ? realisere den. Ellers hvordan vil et blindspor i denne typen ting?"

没有评论:

发表评论